maturitní otázky, seminárky a referáty
Marketing a management - Produkt (2009)
Autor: autor neznámý
Marketing – představuje integrovaný komplex funkcí, který umožňuje efektivně řešit problémy spojené s podnikáním na trhu.
Marketingový mix - je souhrn všech nástrojů, které vyjadřují vztah k podniku, k jeho okolí.
- je nazýván 4P: 1) produkt
2) price (cena)
3) place (distribuce)
4) promotion (propagace)
Produkt – cokoli, co lze na trhu nabídnout, co získá pozornost, co slouží ke spotřebě, co může uspokojit přání nebo potřeby (jedná se nejvíce
o hmotné statky, ale i o služby)
2 chápání výrobku
1) výrobek není nakupován jen pro základní funkci
a) charakteristiky funkční - hmotné výrobky: nižší spotřeba energie, ekologie, rychlost, výkon
- služby: bezplatný odvoz
b) charakteristiky spojené s image – značka a design
Struktura výrobku